Wednesday, November 3, 2010

celoteh pagi saya...

Heylo..

Morning!
Pagi2 ni I nak berceloteh pasal my fav DJs in my CURRENT fav radio station (Red FM). I know it sounds a trivial issue but for me I mesti nak tahu what happen to my fav DJs.

Boleh katakan every morning without fail I will listen to their morning show. I was hooked. They really make my day dengan jokes, celebrities gossip etc. and not forgetting the songs they played semua my fav numbers. Berulang2 pasang pun tak per..suka. However since last 2 weeks kot..their voices dah tak kedengaran lagi.
Ingatkan dorang cuti so replaced by other dj. Tup-tup dengar promo sebut morning show dengan dj baru. Ala..so sad. See..how much peranan dj to a radio station?? That radio station boleh hilang loyal listeners…ehem ehem like me :D

I ni tak puas hati..my husband maybe dah lali dah dengar I pagi2 tanya soklan sama..mana JD & Dilly ni?

Ok tak puas hati punya pasal…sampai2 office tadi terus check dorang punya website.
No news about them at all. Pictures dorang pun dah removed. I googled..I thought I sorang je wonder where they are? Ramai lagi fans dorang yang tak puas hati.
At least dapat lah clues yang dorang ni most probably join another radio station. Mungkin after this I will switch to a new radio station to listen their show…let’s see, hehe sungguh kuat pangaruh DJs…ye lah boleh menceriakan pagi anda yang bersesak2 masuk KL pergi kerja. Kadang tu dengar dorang berceloteh, tersenyum sorang2 :)
I pernah ‘terbump into’ dengan my fav DJs dua orang ni masa makan kat tupai-tupai last year tapi masa tu segan nak tegur…

What’s your fav radio station then?

No comments:

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker