Monday, January 18, 2010

kamera canggih

kalau lah benda ni saya yang punya...hmmm..
the D90

Bulan lepas saya jadi tukang beli kamera ni untuk abang saya yang berada di G.Coast.
Katanya kat sana lagi mahal sebab tu dia kirim minta saya belikan kat sini.
Nasib baik suami ada kedai kenalan di Sungei $$ so senang skit urusan pembelian..maklumlah bukan ada pengalaman pun beli kamera canggih gini.
Teringin jugak nak satu tapi tak de bajet lagi sebab harganya tak murah! :D

Pesanan untuk abang saya..pastikan ambik gambar pemandangan cantik-cantik kat sana ok! ^-^ Banyak-banyak tau pastu upload kat picasa.

3 comments:

rasp said...

ni pun antara keinginan saya...
tapi mahalllllll beb...
lum mampu lagi lah :D

Dee said...

fuh..kalo dpt ni..bwk tidur sambil peluk u..hahaha..

a-as said...

dear rasp & dee: dapat ni lagi bersemangat nak update blog dgn gambar yang cantekk2 kan! :)

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker