Thursday, February 25, 2010

In such a loooong time....

I did not put my face here huh!
I must admit, my face udah tembam..oh no!
Nayli pun cakap camtu..dia kata dagu mommy besar.
Haha..double-chin lah tu..kwang! kwang! kwang....
(Fyi..Nayli sometimes very observant and always be my pengkritik. Sometimes rasa macam orang besar trapped in her. Cara dia cakap mcm org besar dan diajar2. Tapi kalau dia sentap! Ohhh..)

What to do..berselera jer makan lately. Muka memang jenis cepat membulat lor..hiks.

Forget about my chubby face..sebab My Insolence makes me so happy :)
Iyer..kita kena happy happy!

My insolence yang aummm... ;p


ps: have a great long weekend uols! :)

4 comments:

Dee said...

mesti bau dia sedap..

rasp said...

lum pernah bau yg nie...
mesti haruuuuummmmmm kan :)

lily lotus said...

yummy! mcm makanan plak..hehe

Unknown said...

muka chubby takper jgn body yg naik hehe

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker