Tuesday, June 23, 2009

Wonderful things

There are so many wonderful things happened and there's plenty of goodness left to mention!

However lately tak dok mood plak nak blogging. Even to snap picture also malas. Aiyohhh…

This coming weekend got an event to attend. My husband’s opis will having a gathering. Venue is Wet World in Shah Alam. Last time I went there was 10 years ago I think. OMG! So long!
I bet my kids will love this. Our plan is right after that we will be off to Kuala Terengganu. Ouhhh…rindu the kampung very much. Dah 5 bulan tak jenguk kampung halaman. Last nite told my kids that we gonna balik kampung this weekend. Diaorang punyalah happy.. lepas ni percaya lah hari2 they will ask me the same question ‘bila kita nak balik kg?’ That’s why tak leh inform them awal2 tapi I like to see their reactions.

Yesterday, I attended a Rebranding Cocktail Reception. Bersosial sekejap hiks!.
But standard laa..I never snap photo, segan lah pulak! The best part was I met friends/ex-bosses yg dah lama betul tak jumpa. Time2 camni lah boleh jumpa orang yg selama ni maybe just on the phone sajork. Boleh gossip2. Tu perkara biasa lah..ececeeeh macam tak pernah buat pulak…sporting aa..

Last week had a department lunch kat Marche. Hmm.. very sunyi sepi jer marche now, because setahu I kalau lunch time this place boleh tahan pack. Tapi ok lah so we all tak payah nak Q up berebut2. Most of you mesti dah pergi marche ni kan..berkonsepkan ala2 pasar gitu.

My bro Alim yg kerja atas barge that day dah balik ke ‘darat’ selepas 2 bulan kat laut. Macam2 I interview dia..best dengar cerita. For him that was his first experience too. Lepas ni mesti immune la berbulan2 kat laut sana. Untuk meraikan kepulangannya dia belanja kami makan. Lain kali belanja lagi yer bro! hukhuk.. Sekarang ni dia menghabiskan cuti dengan beloved mom kat kg.

Itu jer lah yg sempat nak bercerita, dah penat menaip la. ;-P

I will come back berceloteh lagi. Take care.


let’s view photo yg mana ada jer..


trademark marche..lembu merah



I had this..nice!

bro alim and nayli

cheers!!

2 comments:

rasp said...

i lum lagik ke marche curve..tunggu u blanja i kot..muahahahaha!

a-as said...

boleh...tp ni nak kena set betui2 sebab jauh gak from ur opis kan or wiken?

btw I will be around ur office area on 6-9 July. Ada course lagiks. Mana tau kita leh jumpa.

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker