Tuesday, December 30, 2008

hijrah 1430...rasa kesyukuran...

Dear all,

How are you today?..hope my blog finds you well and happy always...

Seronok cuti? Some of you ada yang ambil kesempatan balik kampung kan sempena long holiday ni..sekolah pun dah nak start tak lama lagi..hmm so after this jalan dah tak clear macam sekarang, school holiday.

I just spent my time in KL saja tak kemana. Cuti..my blog pun cuti.. ;-)

Di kesempatan ini..I rasa not too late to write just a short note to wish everyone selamat menyambut maal hijrah 1430. Semoga ditahun baru ini mendapat limpahan rezeki dengan kemurahan-Nya, ditetapkan hati pada jalan-Nya, sentiasa bersyukur kepada-Nya. Amin.

Last Saturday, I berkesempatan went to redmummy's potluck. So kenal lah tuan empunya red blog..kecik molek jer orangnya. I tak de ambik photo banyak pun..but if you wish to view.. may visit my sis in law punya blog. Dia rajin, ada a few updates on this event. And of course..can visit to redmummy's blog

see ya again in next story...sambung kerja dulu da....






2 comments:

Shopaholic Mama said...

Selamat Menyambut Maal Hijrah to you too.

KL long weekend ke? Here mcm biasa aje.. work goes on!

a-as said...

yep sis KL cuti on monday (29/12) sempena sambutan maal hijrah.
No wonder I got emails frm S'porean frens on Monday...
Toward to end of d year lagi banyak emails yang need confirmation on their insurance risks. (those yang policy expiring on 31/12)
Adussh! kerja kan nak buat camane...
BTW..happy new year 2009 to u ya!
Have a guuud and prosperous year...*hugsss*

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker