Friday, December 12, 2008

subway always…

this is always me & my hubby’s favourite place..subway. I know for those yang pernah duk kat states…this place bersepah and cheap kan! I knew this from one of my fren.
Actually dah lama jugak subway ada kat mesia ni..dulu tak fames sangat kot..but now can see everywhere..

for me besides delicious, the sandwiches served are healthy. Very filling..I makan yang pendek tu dah cukup but my hubby always order the long one.

For yang tak pernah try boleh try this weekend..you will love it..trust me!

yum..yum..


3 comments:

rasp said...

adussss... lamanya tak gi sini...mmg lazat lah food dia..yum yum!

eedany said...

nantilah ai dtg singgah kalau turun KL.

Happy Weekend to you & family...

:)

a-as said...

rasp:
apa lagi kak chik..jom serang weekend ni..

eedany:
turun KL..ai belanja ok!

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker