Wednesday, December 31, 2008

klcc pulak...

My mom, youngest bro-akeem, brother aman and family are here. They reached KL yesterday morning. Actually my mom dah kena pujuk by my brother arzuan to follow him to KL.

Korang mesti fening and wonderkan..how many brother I have?. Okie dokie...I have 7 siblings (including me), I tengah-tengah no. 4…so I have 3 abang and 3 adik lelaki. Me the only flower in family..chewahhh!

Me, my big bro, 3rd bro arzuan and bro alim stay in KL but arzuan have been working in Sudan for years (pergi sana alone jer & balik once in 3 months). Brother aman and youngest bro stay in T’ganu.
Second brother pulak in australia. Ada tertinggal tak? semua dah mention kan! Hehe what a big family….

So itulah ceritanya..arzuan balik t’ganu last weekend so my mom termakan pujuk ikut ke KL..lastly semua ikut…

Last nite they went to KLCC..after office I pun joint them. On the way balik rumah singgah kat hentian awan besar makan satay kajang (sekarang kan satay kajang not only can get in kajang, mana2 pun ada). But no picture taken…l.a.z.y.n.e.s.s and kepenatan.

Jom view photo2 yang blur ini...


mom, zuan & his wife...very the gelap lah photo ni but view belakang tu cantekk kan!











me with zuan...selalu gaduh ngan dia ni x leh jumpa..
huhu gaduh2 manja gitu kan juan!















mom and cucus...

3 comments:

rasp said...

eee bestnya big family, i loike..
bila gathering sure heboh!

Ieda J said...

semalam kite pon ke klcc...tp pasal x terserempak ek?? org ramai sangat kot...hehehe

a-as said...

dear...
rasp: havoc tau bila jumpa sekali sekala...macam2 cerita to share. sonok!!

JD: ye ke!?..tp orang ramai sungguh kan!

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker