Wednesday, January 28, 2009

during CNY break...

Hi guys..how was ur holiday? Hope u had a super wonderful ones!
As for me biasa2 aje..this holiday banyak spent time with kids at home. Be a housewife kejap..masak, kemas, laundry..say again..masak??? …yup..I know lah kan I ni jarang masak so once in the blue moon masak dah terkezut pulak…hehehe

But no photo taken..malas.
Last nite was the last meal I masak meehoon sup ye kawan-kawan. So bila lagi I akan masak?…dunno.
Hari kerja banyak tapau je kat vichuda (kedai thai) nearby my house. Selalunya..dah dekat nak sampai rumah I will call that kedai order apa nak makan. Almost 8pm baru sampai rumah..that’s my routine.

On last Sunday, pergi car boot sale/pasar pagi/pasar tani kat stadium shah alam. Lama sungguh tak ke sini..few months I would say! Usually I pergi awal so having breakfirst kat sana..macam2 ada..

I bought books for kids (2nd hand tapi still in good condition) and coaster. Buku tu seringgit je satu and coaster RM5. If you r lucky you can get something unique and cheap! That’s why me and hubby like to come here…

On CNY kitaorang buat apa yek..lupa dah.
O…just kat rumah but in the evening we attended my friend’s wedding kat Nelayan Tasik Titiwangsa. Congrats to Azlina & Shahrul…semoga berbahagia selalu.

Yesterday..out for breakfirst @ chawan nearby bangsar village.
After that pergi carik sandal umair, sebab yang dia pakai sekarang dah kecik. Cepat jugak kaki dia membesar tak macam si kakaknya yang kaki kecik.
Nak carik kasut nayli memang big problem. So we heading to clarks bangsar village.
Unfortunately takde zise plak…but still fortunate coz branch alamanda ada so reserve dulu. Weekend ni pergi ambik.

After that dropped by Carrefour Tropicana jap…alang2 dah lalu situ. Bought some groceries. Then terus balik sebab Pak Jemmi nak gi main golf plak.

That’s was a piece of my story during CNY holiday…

How nice huh!..best duduk rumah sampai tak de mood dah nak masuk office..

Let's view some photos..

This is nayli bergaya with her new stuff (cekak rambut ala2 pengantin)..pantang keluar ada aje barang dia..
Pressie for my fren's wedding..hope she like it!
This is 2nd hand book worth RM1 each...
and this is the coaster RM5

10 comments:

Anonymous said...

Hi! Big Apple Donuts is now in Alamanda Putrajaya, for more infor visit http://bigapplealamanda.blogspot.com Tq

Unknown said...

vichuda is in sect 13?
u live in shah alam ke?

i like carboot sale setiap ahad di stadium!
best gilakkkkkkkkkkkk!

bley beli memacam!

slalu gak beli kasut 2nd hand kat sana utk my adik.
beli shirt comei2 kat sana.
pasu pun ada beli.
mcm2 ada!

a-as said...

Hi...
tuan rumah:
nice to know that big apple donuts has its own blog..
more donuts pls ;)


chada cutie:
I tak stay in shah alam but quite familiar with sect 13..
Bestkan gi carboot..I pun pernah dapat 2nd hand shoes for nayli, clarks shoes yang cun melecun lagik..but now cam susah skit nak dapat yang bagus2.
tengok nasib la kan..

Shopaholic Mama said...

Oh this is the pasar tani at Shah Alam Stadium that we wanted to go but we got wrong info - someone told us its at Stadium Bt Jalil so we round round sana takde ape2 pun. Then we met some1 there who said its at Shah Alam rupanya. Lepas tu, dah pening & malas so we all balik Bt Bintang je!

a-as said...

Oh yes sis! Maybe u shud visit this place next time around when u in KL. Pls ensure u tak pergi salah stadium lagiks ok!
Stadium shah alam tu known as stadium melawati.

Nurhayati said...

cantik cekak rambut nayli.. esok zara dah besar nanti beli camtu gak hihih..

menarik ler 2nd book tu.. murah lak tu.. harus dibeli.. =)

a-as said...

Ada in white jugak but nayli tu pink lover so definitely dia pilih her color.
zara pun sure suka pink! Hmmm watch out yer mommy zara….bila zara pandai melawa, make up bagai nanti!!

Mya said...

so sweet la nayli.. :)

a-as said...

Hi mya, I dah pi chawan..that's will be me & hubby's fave kedai lepas ni.
Before I read in ur blog I teragak2 nak pi kedai tu.

Thanks!

rasp said...

i dah lama sgt tak ke carboot sale kat shah alam tu...but the books that u bought is a steal lah sis.. looks new kan..

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker