Wednesday, April 7, 2010

capek...

Yesterday was the first day me do market visits. Fuhh! penat sangat. Nothing yang seronok when go outstation for work ok. Penat naik turun teksi, penat tunggu teksi but luckily teksi kat S'pore ni very systematic & reliable. Penat jumpa orang pun yer. Pagi2 still fresh but bila dah petang tu bateri pun weak..huhu nak senyum pun tak larat dah. Kalau place of next appointment tu nearby to each other me and my boss jalan aje. Penat jalan dgn heels..walau pun tak jauh tp boleh tahan penat kaki.

Today another capek day I have to face...

That's me, muka keletihan.. ;) Take five sambil makan snickers, lapo!
Actually I was from Cross Street to Raffles Quay, distance tak lah jauh so we decided to walk.




ps: tak sabar tunggu thursday *wink-wink*

3 comments:

rasp said...

waaaa bestnye gi S'pore....
kalo jumpa SHM & Sis Moralle and the rest of the Vogue geng tu...kim salam ek sis.....
have fun thru ur hectic schedule hehehehe

attyfir said...

sonoknya g singapore...

a-as said...

dear..

rasp: i wish i can see them, tp masa sangat limited. sis ann, I hope to see you in future. ;)

atty: sangat sonok kalau on holiday trip..bebas. ;)

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker