Monday, April 19, 2010

my friend's wedding

Last Saturday, I had a chance to attend my friend's wedding reception kat cyberview lodge resort & spa. This is my first time datang kat sini. Cantik tempat ni...nyaman. Kalau dpt stay overnite here pun best ni eheh..but the room rate surely mahal. eh suka betul berangan.. :)

Ok back to the story, rasanya this is my 3rd time attending chinese wedding ceremony. The bride, (my fren) looks so gorjes like a princess. Happy for her. The bride & groom macam pinang dibelah dua. Congrats!!!

We (me and bride) actually used to work under one team masa kat previous office. Then dia berhijrah ke Singapore. Ever since she ke sana adalah sekali dua jumpa time dia balik KL. Most of the time contact via email saja. Kat majlis ni sangat meriah sebab jumpa balik ex-colleagues/ex-boses. Wow happening! Rasa macam majlis re-union pun ada. Ramai jugak dah berhijrah ke office baru dan ada lagi yg masih setia dgn office lama. Lets view photo.



each and every guest diberi pilihan photo-photo pengantin baru as a gift..
I pilih ni sebab it looks so natural dan bersahaja..



ni pun buah tangah dari pengantin, candle wangi. Makanan pun sedap :)

me and one of ex-colleague (huhu..my face looks so chubby!)

me and hubs (muka sama2 dah chubby..ops!)


kawan2

real roses for nayli

Congratulation once again to mich and this is a quote for us to ponder :)


"marriage is more than sharing a life together; it's building up a life together" (deep meaning!)

3 comments:

rasp said...

i pun suka the pics yg u pilih...
i think i nie mmg suka gaya2 candid & bersahaja...
mana ada u look chubby...
lawa ada laaa...
and thx for sharing the quote...
simply true!

a-as said...

sis rasp: suka sangat tengok photo2 wedding nowadays spashly yg outdoor. Photographer semakin creative..maklumlah time I kawin dulu tak buat benda2 ni :)
aci jugakkan bergambat macam ni utk anniversary ambik gambar dgn anak2 sekali huhuhu....(tunggu 10th anni.)

lily lotus said...

menariklah gift dia..very nice tau the pic yg u pilih tu

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker