Monday, November 24, 2008

::Dinner nite:: sequel 1

Further to my office dinner hari tu..

Me with simple kebaya and daddy pakai baju melayu. Actually tak ikut sangat pun theme tp okeylah tu Saloma version bertudung and P.Ramlee moden gitu.
All together malam tu about 80 orang kot turn up. This is my first dinner ever since I joint this company. Still new, not even 1 year. Maybe in later entry I will share my working experience k.

That nite I tak de “ong”.. tak dapat grand prizes. I got stand fan jer but better than nothing lor. Antara grand prizes were home theater and electrolux dryer (I dream yang ni tau!) tak de rezeki.

The funny part was my spouse and I called to be one of best couple. Jahat tau..MC dera kitaorang suruh menari (yang paling romantic) kat depan tu. I mana reti!
Precisely memang I tak menang ..hiks!. So embarrassed.

korang jgn gelak yek tengok gambo ni..

Seronok tengok shows from all the maknyah/shemale. Senak perut with their dirty jokes. Obviously dorang ni suka kacau all the VIPs and guys. Suka2 dorang jer. Dorang ni kan memang cantik mengalahkan pompuan. Their body and smooth skin..really kalah kita yang pompuan ni. Yang I ingat one of them nama L.vyn stand for Lady, virgin, young & naughty..boleh?... suke-suke dorang jer kan. Anyway show dorang memang fun giler.

During show time suddenly got sms from sis in-law, Mrs. Taj updates me on TARA’s result. Frustnya Ida&Tania no.3 jer.. but I really proud of them.

Show habis lambat jugak about 12 midnite. I reached home pun about 1 AM.
Huh! letihnya...

Nanti once photos is ready/uploaded by committee dinner ni I will share with you in sequel 2 wokeh!

5 comments:

Me, Mrs Taj said...

mcm tak caye plak u both blh naik atas pentas & menari..dh nengok gambo pun still tak caye..heheheh...

Unknown said...

u and mrs taj ada pertalian yea?
wawawa..bagusnya!

me,none of my family tau i ada blog.
hahahaha.
few friends tau then ada few lagi yg tau.malu ler nak suh mak ayah,in laws baca.
hahaha.

well,congrats sbb dpt jadi best couple.
auchhhh!so schweettttt ok sbb u and ur spouse adalah sgt berani menari!

big clap for both of u!

Shopaholic Mama said...

sporting lah you & hubby. If I, dah lari jauh2 dulu.

At least you ade menang small prize, oklah tu!

rasp said...

ok pe dpt gak prize..
tak puas tgk gambar u tu..tak clear aaaa..tak sabar nak see pics yg clear water!

a-as said...

mrs taj: klakor kan..caye jgn x caye.

chadachada: ok per..bagitau family u ada blog nanti ayah, mah u pon boleh give comments :)

$M: I kena paksa kak!

rasp: nanti ready I show u ok!

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker