Thursday, November 13, 2008

Magazine

Wanita, Nona, Cleo, Intrend, Eh!, Cosmopolitan, Glam, Women's weekly, Her world...huh too many! Give me..give me..I memang suka. Every month I spare some money for my mag. Yang mana berkenan di hati I'll buy. Ada Orang suka spend for novel or other book collections but not me.

Jgn tak caya I pun read this!(walaupun dah x seventeen) Influenced by my sis-in-law, adik. I selalu borrow dia punya but this month I bought my own.
Some of my mag. dah x cukup tempat nak simpan.

I pun suka tengok japanese mag. Normally kakak ipar jepun I will pass to me once dia habis baca. Even I tak paham sepatah haram it's ok..tengok gambar pun cukup. Wow! fashion diaorang ni very advanced! from baby stuffs, kids semua ada.













Coolkan bag ni..tapi I berangan nak tod's or anyahindmarch..hehe berangan tak salah! I pun suka Aigner. I got one small hbag bought from ebay. Murah je! Yang kat boutique tak mampu lor!
Tapi my LC bag jugak yang I kelek ke mana2 for ages.

Actually I ni bukan brand-oriented person pun..tak de brand kalau hati suka I rembat jer..simple. Cuma kalau boleh nak satu tod's jer..(berangan tak sudah!)
Ada orang memang suka invest kat beg yang beribu2..kalau mampu apa salahnya. They think it's worth to invest..sebab boleh tahan bertahun2 & boleh turunkan ke anak cucu tapi make sure yang evergreen lan kan. Macam LV ke..

Well.. setiap orang ada opinion and taste tersendiri.

2 comments:

rasp said...

u sama lah dgn i sis..every month without fail wajib beli mag...tak kisah mag apa pun asalkan ada :D

a-as said...

hobby kan rasp.. (^_^)

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker