Monday, November 24, 2008

Reply emails

Hola..

Last week kan I just got back to office after 2 weeks on medical leaves due to conjunctivitis yang sangat teruk. Seminggu I settlekan mana kerja yang terbengkalai and reply emails yang beribu-ribu lemon tuh. Well..kerja kat ofis memang tak akan habis unless you quit.

So my replied emails semua started with this sentence.

“Thank you for your email and very sorry for belated reply as I was away from office last 2 weeks”

I got concrete reason ok..bukan itu yang ku pinta..cccewwah!!

One of my colleagues said; aku rasa macam ko pergi maternity leaves plak. Amboi..maternity leaves 2 bulan bang! Bukan 2 minggu. Rindu I la tu!..lama tak nampak (poyos jer..hehe)

Minggu baru just started. Semangat!..mesti semangat ok kawan2. ^-^

No comments:

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker