Tuesday, February 10, 2009

Hairdo..

I sempat snap photo dua beradik ni.. nayli jadi hair stylist adiknya.
Umair suka sangat kakak dia buat rambut pacak kat dia.
Jangan tak tahu daddynya yang belikan dia gel rambut...(cepat melted bila anak mintak apa2)

Kalau korang perasan, nayli siap ber-eye shadow tu. Habis my make up dikerjakan…mine is hers.
Sekali sekala mommy give u greenlight la…


macam pro je si kakak ni...

hehe..look at umair!!!

4 comments:

rasp said...

girls will be girls kan..pantang tgk brg2 makeup kan..umair pun sabar jek kakak dia 'kerja'kan rambutnye tu .. cute!

a-as said...

huhu..umair memang suka.
kakak dia kata nak buat rambut pacak sanggup aje..I pulak bising 'jgn letak gel banyak2 nanti susah nak basuh..sakit kepala..bla2.'

Oasis said...

dah mcm kat saloon dah. Hehe...

Salam perkenalan

a-as said...

hiksss..welcome to nayli's saloon.