Thursday, May 21, 2009

...award...


Received an award and been tagged by the only one ladybird which can talk! Huhu.

Arigato gozaimas for da award!! I like biar pun my blog ni ntah apa-apa kan..
But to get the award kena ada conditionnya…
Keep reading ya!

1. copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

wokeh done! Thankiu.

2. nyatakan 5 jenis fakta menarik tentang pemberi award ini

Here you go:-

:: dia adik ipar saya known as mrs.taj. Anak perempuan sulung in the family.

:: she said she get addicted in blogging..bagus..bagus.

:: she is the one who influenced me to setup my own blog

:: she currently having a cute boy and try hardly for number two..insyaallah sooner or later. Usaha tangga kejayaan *wink-wink*

:: During her study time dia lagi chubby dari sekarang yang slim melim..rite ladybird?

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

About me…(randomly)

* I like the sound just, nice and cheers, that is why I simply named this corner just nice..cheers! or boleh gak direlatekan camni “Tastes of life..sweet, bitter, sour and salty”. Mine is just nice...cheers always!



* Bila menaip kat blog suka bebenor letak dot dot dot (…) kat belakang ayat or the glam name is ellipsis. Tangan ni auto jer tekan tek tek tek. ;)

* Orang kata sape yang berdahi jendol ni ada vision. My dahi pun agak jendol so I suka fikir benda2 in advance. Kadang tu I jadi letih berfikir..grrrr

* Me very close to my mother. Maybe disebabkan am the only girl in the family & maybe jugak she feels so lonely sorang2 kat rumah.
Year by year we became closer, if 3 hari tak call tu rasa lama sungguh!

* My fave tv channels are discovery, history, AFC, travel and living & hallmarks. I oso like to layan CSI and dr. house .

* In person me not really seorang yang petah bercakap. My weakness. But when I meet someone yang talkative, I can change jadi talkative too. I am low profile person.... :)

* I jenis yang sangat tak puas hati bila tak jumpa cari barang yang hilang..sometimes sampai terbawak-bawak dalam mimpi. Gosh!

* Teringin nak pergi berehat/unwind kat pulau kapas or pulau perhentian in Terengganu. I have been in redang once. Even though Terengganu is my hometown tp always tak berkesempatan nak ke sana.I guess kalau kat pulau2 tu ada grand shopping mall dah lama I been there hiks! Yes, I do love the nature but if I got 2 choices, beach or shopping mall. I definitely go on latter option, shopping mall.

* I am lucky being a mother of two. The precious experience makes me wiser and really appreciate pengorbanan seorang ibu.

* Last but not least, nowadays I like berbungkus dengan shawl kat office, tak tahan sejuk. Lepas ni nak collect shawl pulak ;D




4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
This part I ngelat skit..aci kan...

I would like to dedicate this award specially for those yang sudi dropping by & baca corat-coret saya disini. Tak ketinggalan juga to all my followers. Terima kasih kerana sudi jadi pengikut saya. Kalau sudi rajin-rajin lah buat this tag so we can know each other better. Zillion thanks buddy!

2 comments:

rasp said...

sis, now i now u slightly better tapikan wanna know something, i rasa cam kita byk similarities *ihiks*

a-as said...

rasp: betul ke sis..agak2 apa yang sama tu hiks! shame, shame.
Nice knowing you..insyaallah ada masa kita jumpa ok!

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker