Tuesday, April 28, 2009

…my Saturday…

Walaupun today is Tuesday but my weekend's story still tak habis lagi…;-D

Last Saturday my office organized a golf tournament @ KGSAAS, Shah Alam.
Me one of the team, tolong yang mana patut jer.
Before subuh my hubby sent me. Kena awal sebab dorang tee-off pukul 7.30am. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.
By 4pm semua settled then fetched kiddos terus balik umah. Penat ler…

Kebetulan Metrojaya warehouse sales kat Stadium Malawati so while waiting for me, my hubby sempat ke sana.
He bought parfumes..one for me and one for him. Murah. He wanted to buy for his mom and my mom (mother’s day is around the corner..) tapi tak ada yang sesuai dan tak banyak choices left.

Lets pictures do the talking…

hundred pressies to give away, each golfer tak balik with empty hands..

ready for lunch!

fresh from oven.
golfer's picture..terus get their photo utk kenangan


3 flower tots among the sang kumbang..
buddies yg selalu yang buat saya tergelak..


the parfumes..212 carolina herrera splash!
thanks yo daddy..

4 comments:

Dee said...

erk..apsal x tau ada warehouse sales metrojaya ni? rugi2..

rasp said...

sronoks if ada sang kumbangs yg entertaining kan..

and CH 212 one of my paberet parfums!

a-as said...

dee:

tak pe dee..sales ada sokmo ;D


rasp:

I knew, u like that one..
my hubs said hari tu pun x banyak left 212 ni..

nazkha said...

aduh sempat sambor perfume erkk..samalah dah singgah tuh terbeli la pulak..huhuhuhu :)

Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker